onsdag 30 september 2009

Veckan som varit

Jag har inte bloggat som jag ska (enligt mig själv - försöker ha som princip minst varannan dag.) det ber jag om ursäkt för. Har varit lite halvkrasslig vissa dagar, haft fullt upp med jobb och uppdrag andra och varit bakfull en av dem. Allt som allt har det inte blivit av.

Kulturnatten i lördags var lysande. Trots att jag i några goda vänners sällskap bara besökte ett par av de dussintals platser där det arrangerades aktiviteter under stora delar av lördagen hade jag jättetrevligt. Dagen efter kändes det nästan som för trevligt, rentav... ;-)

När jag kom hem från ett intressant besök på en friskola idag så så jag nyheten om partiets nya kommunikationschef. Jag har inte stenkoll på henne, men spontant känns det bra. Nytänk, framåtanda och inte minst insikt om behovet av att förankra kommunikationsinriktingen i landet vad jag sett från intervjuer. Bra väg framåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar