lördag 5 september 2009

Helgens begivenheter..

Den här helgen är betydligt mer upptagen än vad helgerna brukar vara för mig (nu för tiden i alla fall, var lite värre när jag jobbade på SSU-förbundet).

Jag kom hem från en bra och konstruktiv styrelseöverläggning med Socialdemokratera i Norrköping för ett par timmar sedan. Huvudtemat var att planera för valseger på alla tre politiska nivåer den tredje söndagen i september nästa år. Det känns som om vi har en bra chans att lyckas, men det kommer att kräva en hel del slit.

I morgon bär det av till Stockholm för att besöka den "rödgröna dagen". Det ska bli intressant att höra vad partiledarna har att säga, men jag ska vara ärlig och säga att artisterna nog är det som lockar mig mest att åka till Stockholm en söndag. Men häftigt ska det bli i varje fall.

Resten av den här dagen ska tillbringas med avkopplande sysslor. Det enda produktiva som planeras är att stryka några skjortor, och steka några lammkotletter. Och det kan jag leva med...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar