fredag 18 september 2009

Stockholmsweekend

Jag sitter just nu i ett hörn på Sveavägen 68, jobbar lite på min bärbara och försöker att inte vara i vägen. Jag var från igår lunch fram till lunch idag på en överläggning med mina (S)-kollegor från andra landsting och regioner i landet. Erfarenhetsutbyte, diskussion om gemensamma frågor och hur vi kan hjälpa varandra när vi för det mesta sitter en eller två på varje ställe i landet. Mycket intressant och lärorikt, inte minst att lära känna fler än vad man gjorde tidigare. Då är det betydligt enklare att bara slå en signal den dag man känner att man behöver fråga något.

Ska senare iväg till Huddinge (bla med en vän som jobbar här, därav att jag sitter där jag sitter just nu) och i morgon gå på en trettioårsfest. Ska bli riktigt trevligt. Allt som allt en långweekend i Stockholm som kombinerar nytta med nöje. Fler sådana, tack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar