torsdag 5 november 2009

Det här med ålder

Idag fyller jag 27. En inte särskilt speciell ålder. Lite åldersnoja på marginalen, annars inget som märks. Dagen har också varit rätt ordinär, med några undantag:

Mina goda vänner i föreningen Generation S hade köpt en tårta till fikat på mötet på kvällen. Stort tack för den, omtanken och sången. Och inte minst för förtroendet att på samma möte bli vald till ordförande i föreningen (undrar hur många som fått ett föreningsordförandeskap i 27-årspresent? ;-))

Tack också till de goda vänner som gick med och drack öl efteråt. (brukar i allmänhet inte skriva om min alkoholkonsumtion på bloggen, men att jag tog exakt två öl på kvällen på min födelsedag har jag inga bekymmmer att erkänna)

En trevlig sak med att fylla år nu för tiden är facebook - vänner och bekanta från hela landet hör av sig med gratulationer. Kalla mig för uppmärksamhetsjunkie, men jag tycker om det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar